Satellite
Show on map
  • Day 8

    Airport Madrid terminal 2

    November 3, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 13 °C

    Prispeva na letališče ter najprej poščeva okence za check- in, da se znebiva prtljage. Moj kovček je tehtal kar 24 kg, kar pomeni da sem imel 1kg več kot je dovoljeno, a mi nihče ni komplicriral. Prtljago sva oddala takoj, saj sta bila pred nama samo par.
    Napotiva se do security check ina, ter naprej skozi Dutty free do informativne table za izhode, kjer preveriva iz katerega izhoda vtopamo na letalo.
    Glede na to da še gate ni bil znan sva se odpravila nekaj pojest. Na letališču ni ene pametne restavracije razen sendviči in grill. Odločiva se za gril za kar sva bila zelo presenečena nad okusom hrane. Jaz sem jedel klasični burger, Dejan pa tagliatelle z Bolognese omako. Dobro se okrepčama ter presedeva na izgod števolka D64, katerega so vmes določili.
    Počakava na letalo oz. na boarding ki je planiran ob 18:55.
    Read more