• Day 2

Kings Valley HOTEL

November 27, 2023 in Bulgaria ⋅ ☀️ 1 °C

Dobro jutro.
    Ob 6:00 se splazim izpod oddeje in najprej švignem na WC. Preoblečem se in uredim ter počakam na Špelo da odideva na zajtrk. Bila sva prva v jedilnici. Po zajtrku, ki je bil obilen in raznolik pa se napotiva do sobe po prtljago. Ob 7:30 naju pred hotelom čakata Elizabet in Veronika, da se odpravimo na lolacijo eventa. V Sofiji je zelo mrzlo. Ko stopiš ven, veter kar zareže v kožo.
    Odpeljemo se na 3 urno pot do kraja Kazalnuk, kjer je v radiusu 2 kilometrov od kraja oddaljen nov hotel Kings valley Medical & Spa hotel.
    Ogromen komplek z moderno opremo.
    V lobyju spijemo kavo ter se odpravimo pripraviti dvorano za seminar.
    Ob 16:00 pričnemo s seminarjem Wella digital. Celoten seminar vodi Špela, jaz pa se pridružim ravno toliko, da opravi z mano interviju kako je potekala moja pot glede Instagama. Na koncu pa pomagam tudi kot vodja ekipe pri pripravi Reelsev.
    Vse skupaj se zaključi ob cca 18:30 uri. Nato se odpraviva na kratko osvežitev v sobo ter na kosilo. Hrane je v izobilju in tudi pregrešno dobra je.
    Zaključiva dan v lobbyju ob kavi in prijetnem klepetu. Jutri naju čaka altivno dopoldne in razvajanje v popoldanskem času.