• Day 4

Wella destination Bulgaria

November 29, 2023 in Bulgaria ⋅ ⛅ 10 °C

Dobro jutro.
    Včerajšnji dan je bil namenjen počitku in relaksaciji pred večerno gala zabavo in druženje z udeleženci dogodka.
    Torej, najprej sva se s Špelo odpravila na zajtrk, ki je kot vsako jutro obilen, saj je hrane kar ti srce poželi. V lobbyju popijeva kavo ter se odpraviva na počitek v sobo. Počivala sva do kosila nato pa ponovno hrana 😀.
    Po kosilu pa relaksacija v savni in bazenu. Tukaj imajo poseben način savnanja, saj je v savno dovoljen vztop izključno v kopalkah. Tako da nagecov tako kot smo jih vajeni v Sloveniji, ni!
    Zelo se mi je zdelo primerno saj smo se savnali vsi udeleženci dogodka, kar bi mi bilo neprijetno da me vidijo nagega. V glavnem, spočila sva si in se okoli 17:30 ure odpravila v sobo da se urediva za večerni dogodek.
    Ko sva bila pripravljena, sva se sprehodila po celotnem stopnišču do dvorane, kjer sva bila deležna pogledov od vsakogar. Res sva blestela!

Uradni del se je pričel s fotografiranjem, obdarovanjem in govorom Wella menegerja.
    Postregli so nam s 3 hodnim menujem in zanimivo Bulgarsko glasbo za katero je skrbel DJ.
    Midva sva uživala. Naredila sva si večer pol zabave in smeha. Fotkanje, druženje in še in še.
    Glede na to da so bili ti dnevi kar intenzivni sva dokaj hitro odšla v sobo. Pred spanjem sva posnela še Tik tok in utrujena padla v posteljo.

Naslednji dan (danes) sva po zajtrku spakirala stvari in v lobbyju počakala, da se odpravimo nazaj v Sofijo. Čaka nas dobre 3 ure vožje.