CANDI BEACH RESORT

August 29, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 24 °C

Na een lekker dinertje gisterenavond aan de zee, gingen we slapen in een zalig bedje. Tijdens de nacht werd Michaël plots wakker. Alles was aan het beven in de kamer. Jaja, het was een aardbeving. En niet 1 maar 3 achter elkaar. Tine die sliep gewoon verder, die dacht, Michaël lig nu eens een keer stil. 😂 Toen de aardbevingen gepasseerd waren, is Michaël ook weer gaan slapen. S'ochtends stonden we op en gingen we voor de eerste keer ontbijten hier in Bali. En wat een ontbijt, een super uitgebreid ontbijtbuffet stond voor ons klaar. En daar konden we van genieten recht aan de zee. Nadien zochten we een plaatsje aan het zwembad, waar we heel de namiddag lekker hebben liggen chillen en uitrusten van de lange vlucht naar hier. Tegen de avond zijn we dan typisch Balinees gaan eten in 1 van de 3 restaurants van het hotel. (Super lekker btw) Nu gaan wij terug stilletjes aan slapen want morgen wordt een drukke maar mooie dag. Dan begint tevens onze rondreis doorheen Bali. Slaapwel en tot morgen (hopelijk zonder aardbeving deze keer 😅) #staytuned

Ohja, en we hebben nog een lekker "Honeymoon-dessertje" gekregen. #hetwaslekker