• Day 34

הדרך לקטמנדו

April 19, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 19 °C

6:00 השעון מצלצל בחדר 117 במלון הטווס בצ׳יטוואן אנחנו מתארגנים בשקט לא להעיר את עלמה
    6:30 ארוחת בוקר בשבילי קורנפלקס פירות וחביתה לאיילת חביתה וטוסט .
    6:50 פקיד הקבלה במלון מזמין לנו טוקטוק ואנחנו טסים אל עבר אוטובוס התיירים שאמור לצאת בשעה שבע .
    7:10 האוטובוס יוצא אני ואיילת בחרנו בצד שהחלון שלו מסתכל לנוף. מסביבינו נוסעים אנשים חלקם תיירי חוץ חלקם נפאלים מפונקים
    8:45 עצירה לפיפי וארוחת בוקר באיזה תחנת דרכים אני ואיילת מנסים גלידות
    8:46 אני ואיילת מתאכזבים מהגלידה יושבים בשמש ומתחרדנים
    9:00 חוזרים להישתקשק שומעים מוזיקה מדברים מנמנמים והזמן עובר
    11:00 עוד עצירה מגיעים לאיזו מסעדה שצד עוד שלה על הכביש והצד השני על הנחל מולנו ניצבים שני דוכני בופה. לאחר בירור קצר אנחנו מבינים שאחד בוקר והשני צהריים, אחרי סקירה קלה אנחנו מבינים ששניהם צוהריים לעיננו המערביות ואנו בוחרים בבופה הצהריים בולסים אורז כול מיני רטבים מוזרים וסלטים חמים. הדרך ממשיכה וזה החלק המיגיע ארבע שעות שלא נגמרות בכינסה לקטמנדו קצב הנסיעה יורד ל10 קמש. לבסוף אנחנו מגיעים יורידם באיזה פינה שכוחת אל בפאתי קטמנדו נהג המונית מסתער עלינו, כמו טיילים מקצועיים אנחנו חותכים בחצי את ההצעה שלו עולים למונית ומגיעים ליוג. פונים לפקידת הקבלה שלוקחת אותנו לביניין צדדי לחדר המשותף ושם אנחנו פוגשים בהן, התרגשות חיבוקים וכניסה למצב עבודה אורזים תיקים אוספים רשימת חוסרים יוצאים לקניות + מפגש זריז עם דייב לסגירת פרטים אחרונים ותשלום על הטרק והפרמיט משם הבנות הלכו למסעדה ואיילת ואני הלכנו לגרוטו לקניות אחרונות. אז נפתחו שערי השמיים וגשם זלעפות ירד עלינו רצנו מחנות לחנות מצאנו מנוחה באיזה מלון וכשהבנו שזה לא יגמר יצאנו שוב בריצה עד שהגענו לor2k. ספוגים מים אכלנו שם חומוס סביר וטוסטים (הרגע בו שברתי הפסח) אחרי שהגשם שכח והמלצרים בor2k כיבו את כול האורות כדי לרמוז לנו ללכת. צעדנו לכוון הסופר קנינו נייר טואלט וקצת נישנושים ואז הבזיק במוחי רעיון: סנדביצים למחר בבוקר !! תפסתי את שקד וביחד קנינו לחמניות במאפיה ביצים עגבניות ובצל ירוק באיזו בסטה חזרנו ליוג והלכנו לישון. לאין בהתרגשות