Satellite
Show on map
  • Day 3

    Carrion de los Condes

    October 4, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 16 °C

    Dag lieve volgertjes,

    Was me dat weer eens een dagje. We waren smorgens fris en monter opgestaan (niet helemaal waar door de heel krakende bedden) voor het leggen van onze nieuwe weg. Helaas genoeg hebben we op het einde van de dag de laatste kilometers moeten inruilen voor twee cervesas. Jammer he dat dat ons kan tegenhouden ! 🤪

    De wandelen in tussentijd was een beetje als volgt: je staat op een loopband met langs de zijkanten twee tv schermen dat een landschap tonen. Dat landschap herhaalt zich om de twee kilometer en voor de moeilijkheids graad op te krikken besluit er iemand om voordurend kiezels op de loopband te gooien waarop je stapt. Maar enkel op de plaatsen waar jij op stapt.
    Als je denkt dat ik zaag dat heb ik maar een ding tegen je te zeggen: je hebt gelijk.

    Ook nog iets heel mooi is dat ik me de dag ervoor een beetje verbrand (zonnecreme => vergeten te nemen). Ik had daarom besloten om al mijn lange kleren weer aan te houden. Nou ik weet niet hoe de moslimas het doen maar ik durf te wedden dat ze ofwel volledig naakt zijn daaronder of gewoon 10 neurofens nemen. Kort gezegt hrt was onhoudbaar. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd denk ik dan.

    Maar ik ga best eens wat afronden want mijn buur in het nonnenklooster is helaas geen non maar een steviger houtkapper. Ik zal dan maar best eens snel gaan slapen voor hij die kettingzaag boven haalt.

    Dag lezertjes en tot morgen, bid voor me!
    Read more