Reise nach Thailand
Am Montag, 19. 2. gehts, los, zurück am 27. März. Ich habe noch "äs bitzeli Angst"!. Es wird eine Reise zum entspannen, vergessen, loslassen, auftanken... Erste Woche in ChaAm, nachher werde ich herumreisen.
Bezirk Uster, Schweiz
  • Dag 5

Cha Am entdecken

23. februar, Thailand ⋅ 🌙 29 °C

Hüt han ich d'Nordsiite erkundet, geschter d'Südsiite vom Strand. Beides sehr ernüchternd, nöd würkli schön... uf dä Fotis gseht alles so schön us 🥹
    Im Meer bin i nanig gsii, will, sobald mer dä Rucksack uf en Stuhl wet stellä, zum schnäll go bädele, chunnt grad öper und verlangt 100 Baht (2.50) 🙄
    Naja, macht nüt, sicher chum ich na zum schwümme, wänn ich dänn wiiter zie... däfür han ich ä netts Zimmerli, d Lüüt sind au nett, doch da häts kei Travellers und chunnt nöd is Gspräch 😕
    Morn gah ich mit em Bus uf Hua Hin, go uskundschafte, und scho bald mues ich mal plane, wo here ich wieter zie 😊
    Das isch definitiv das Schöne am umereise, so ohni Druck und Ziitplan...So langsam wird ich au lockerer, weniger gstresst 😊

• Dag 4

Endlich zur Ruhe kommen in Cha Am

22. februar, Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

So, nach all dem Reisestress gahts ä chli ruhiger wieter... In Bangkok nach ere unbequeme Freinacht im Flugi isch äs ca. 6 Std. gange mit Bus zu mim Hostel. Det hät mich äs 5m2-Zi. ohni Fenster mit tropfendem "Ventilator" ufs Bett erwartet 😩
    Naja, han dänn ä Bootfahrt gmacht uf äm Fluss, nachher z Fuess s Hostel gsuecht ä paar Stunde bi gfühlte 50 Grad drückende Hitz 😩 und i mim nasse Chämmerli doch na äs paar Minütli Schlaf gfunde 😌
    Am andere Morge han ich ä netti Argentinierin im ä Kafi i dä Khao San Road känneglernt und mir händ zäme zmörgeled 😃
    Nachher mit Sack und Pack mit Bus zum Hauptbahnhof (3,5 Std), warte uf dä Zug (3 h) und Zugfahrt 4 Std., usstiegä in Cha Am amene ziemli leere Bahnhof i dä Pampas use, dänn aber Huckepack mit Töff is Hostel a dä Beach 😊
    Äs netts grosses Zimmer, suuber, hell, hät mich dänn belohnt!! 😃
    Nach herrlich wohltuender Duschi bin ich dänn endlich wieder mal zu Schlaf cho 🥰
    Hüt bin ich gstärkt, frisch und munter und gah jetzt mal Cha Am go uskundschafte 😊

Bliv medlem:

FindPenguins til iOSFindPenguins til Android