• Day 52

Hallo Nepal!

September 21, 2016 in Nepal ⋅ ⛅ 24 °C

Na een bus rit van 18 uur, (4 uur vertraging) kwam ik gisteren om 18 uur eindelijk aan in Kathmandu. In mijn hostel in Varanasi ontmoette ik Dwane, hij nam de zelfde bus naar Kathmandu dus toen we aankwamen zochten we samen naar een guesthouse in Thamel. Thamel is de leukste wijk voor toeristen. Na een tijdje zoeken vonden we een prima guesthouse dat goedkoop en centraal gelegen was.

Na de lange bus rit was ik helemaal gesloopt. De volgende ochtend na een goed ontbijt (en eindelijk weer goede koffie) zijn Dwane en ik op zoek gegaan naar een leuk hostel. Eindelijk vonden we firefly, een super leuk hostel met een geweldige uitstraling en sfeer. Hier ga ik het de komende tijd goed naar m'n zin hebben.

Vandaag ga ik kathmandu een beetje verkennen en bedenken wat ik ga doen tm maandag. Dan begin ik de trekking samen met Ron. Ik weet nog niet echt precies wat ik ga doen maar ik denk aan een dagje mountainbiken en om te gaan bungeejumpen in the last resort