Satellite
Show on map
  • Day 252

    Suan sati

    May 14, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

    Reizen met de brommer in Vietnam heeft me volledig uitgeput en ik heb daardoor dringend nood aan ontspanning. Online heb ik een yogaretreat gevonden met zeer goede reviews en deze dan ook meteen geboekt.
    Als ik toekom voel ik meteen alle stress wegvallen. Het is een klein paradijs dat omringd is door veel planten en bamboo hutjes. Het valt me direct op hoe kalm en rustig het er is. Will, de eigenaar, geeft me een zeer warme begroeting met een knuffel die minstens vijf minuten duurde. In het begin vond ik dit een beetje raar, zeker omdat ik al na 30 seconden wou loslaten maar hij dit niet toeliet. Door de andere reizigers word ik direct aanvaard als familie. Dit is net wat ik nodig had, want het was hard om weer alleen op pad te gaan.
    De retreat was heel de week van zeer hoge kwaliteit. We hebben 2 yoga- en meditatiesessies per dag die zodanig aangepast zijn om op een correcte manier yoga te beoefenen zodat we dit nog jaren kunnen doen.
    Al snel worden we zeer goede vrienden hangen we een hele dag samen in het creativiteitshoekje. Schilderen, schrijven en tekenen staat op de dagelijkse planning gecombineerd met het vertellen van zotte verhalen en het delen van onze passie.
    Elke dag worden we verwend mt plantbased gerechten. Het is zo heerlijk en ik kan me nooit inhouden om een tweede portie te nemen.
    De dag begint voor zonsopgang en het is elke keer opnieuw een heel gedoe om op te staan, maar eens de ochtendyoga begint word ik met elke beweging meer wakker.
    Na een weekje genieten en rusten ben ik klaar voor het drukke leven. Samen met een duits meisje, Hannah keer ik terug naar Chiang Mai en staat er ons een zeer leuk avontuur te wachten.
    Read more