Satellite
Show on map
  • Day 262

    Pai

    May 24, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

    Na de legendarische jazz avond van gisteren avond zijn we volledig verzadigd. De volgende ochtend zijn we gezellig aan het navertellen om dan afscheid te nemen. Hannah ging richting Pai vertrekken en ik ging in Chiang Mai blijven omdat ik zaterdag mijn vlietuig naar Bangkok moest nemen. Ik had zoveel plezier met haar en we zijn op korte tijd zeer close geworden dat het pijnlijk was om afscheid te nemen. Toen ik haar zei dat ik misschien mijn vliegtuig niet ging nemen sprong ze in de lucht van blijdschap. ' YES, come with me!' zei ze. Voor ik beslissingen kon nemen moest ik alles nog eens goed bekijken. Toen zij onderweg was naar Pai heb ik geregeld dat ik mijn vliegtuig een week later kon nemen en de volgende dag stond ik in Pai. Een impulsieve beslissing waar ik geen spijt van ging krijgen.
    Het was zalig om weer herenigd te zijn. Overdag huurden we een scooter om alle teleurstellende attracties in Pai te gaan bekijken, als we honger hadden verwenden we ons met overheerlijk en gezond eten en tegen de avond gingen we naar live muziek gaan luisteren in de bar. Het duurde niet lang voordat we bekend waren in Pai. Als enige dansende meisjes in een bar val je op en Pai is maar 4 straten groot. Als we rondliepen op straat werden we constant aangesproken door mensen dat ons eerder gezien hadden. Het leek alsof we beroemd waren.
    Het klein dorpje Pai is op zich niet zo bijzonder, maar door Hannah en de live music heb ik mij er hardstikke goed geamuseerd!
    Read more