Satellite
Show on map
  • Day 32

    SKYDIVE i Franz Josef🪂😱

    March 18, 2023 in New Zealand ⋅ ☀️ 17 °C

    Idag vågner jeg op med massere sommerfugle i maven🦋. Men som altid lidt morgenmad🥞👍.
    Idag kl 10:30 ( NZ tid )skal jeg hoppe ud fra et fly 4km oppe i luften👆💨😰. Og jeg glædede mig rent faktisk😆. Men tilbage til skydivet😝 vi skulle gøre os klar👍 vor vi fik et suit🪂 som vi skulle tage på og passede perfekto👌. Så skulle vi tage den ting på som gjorde at mig og min makker👨‍👦😄 sad sammen👉👈. Men nu er det op i flyet🛩️ med mig😰😰😰. Men nu er vi ready for takeoff🛫😝. Men nu er vi nået 4 km højde⬆️ så nu skal vi afsted🗳️😏. Da vi skulle ud af flyet skulle jeg have mine ben🦵ind under flyet➡️ og mit hovede skulle slappe af på hans skulder💪 og så var det ud af flyet⬅️✈️. Og hol da kæft hvor var der langt ned😨 og vi snurrede bare rundt🌀 men udsigten var bare👍 så god🥹 men nu er vi så langt nede så vi svæver i faldskærmen🪂og det var så sjovt😂 at flyve i faldskærm 😀. Men detsværre skal vi lande🛬 nu😭😭😭😭 og det er det vildeste som jeg nogensinde har prøvet🤯 men også det sjoveste🤣 men nu er vi landet så nu skal vi vente på de andre🕰️. Nu er vi kommet hjem til camperen🚐 hvor vi slappede lidt af 🫠. Men nu skal vi gå en tur på 7km så stadigvæk lidt at fortælle📖 endu😀. På turen så vi kasser fyldt med springstof 🧨 midt ude i en regnskov🧐 men ligemeget😏. Nu er vi kommet hjem fra turen og skal slappe af så vi ses🫠Read more