Pancake Rocks🪨🥞

March 21, 2023 in New Zealand ⋅ ☁️ 14 °C

Idag skal vi ud og se de såkaldte pancake rocks🪨🥞🧐. Men først skal vi have lidt morgenmad🥞. Men så er det altså også afsted ud til pancake rocks,ene🤩. Så er vi der og det øser ned😥🌧️ men vi skal se dem aligevel🙃. Ude ved pancake rocks,ene var der en slags krater hvor vandet💧 blev bare skudt op i luften💨 med mega meget kraft😱 og det var faktisk ret interesant🧐. Men nu er vi på vej tilbage og skal have noget frokost🥪👍. Og jeg fik noget
    fish,n, chips🐟🍟, og mor fik pandekager🥞😜 og Augusta får som altid pomfritter🍟😕. Men så skal vi altså også videre hen til starten af
    Lewis pass. Hvor der er et sted lige ud til skoven🌲🌳🌲 hvor man gerne må campere🏕️👍. Men mig og A skulle selvfølgelig ud og tjekke området ud🤘🗺️. Men så stødte vi på en lang vandre tur vor der var en del af den som var 400m væk➡️ så vi ville gerne lige vandre der hen og kigge🧐 uden at sige det til mor🤫. Og det var ret dumt😶‍🌫️ fordi da vi kom tilbage kom mor hen og vi sagde at vi havde vandret det lille stykke💩 men hun blev lidt sur over det🤬 fordi at vi ikke sagde det til hende😢 og så gik hjem til campen☺️. Men det var alt for idag så vi ses imorgen🫡.