Satellitt
Vis på kartet
  • Dag 60

Dyre park🦘 og hanson bay🏝️

15. april 2023, Australia

Idag vågner vi op og glæder os😉 til at vi skal i DYREPARK😝 hvor vi skal fodre kænguruer🦘 så det glæder vi os til😛. Da vi kom ud til dyreparken kunne vi ikke finde indgangen🤷‍♂️ fordi da vi gik ind af noget der lignede en indgang🎟️ men der var kænguruer🦘 derinde og vi trode at der var en anden indgang🎟️ men når man da vi gik lidt længere ind fandt vi billet konteret🤦‍♂️🎟️. Da vi kom ind i parken blev vi mødt af en s*+^%#s masse koalaer🐨. Men nu skal vi videre➡️. I parken var der tæmlig mange dyr🦆, der var koalaer🐨, Wallabys🦘, kænguruer 🦘, alligator🐊, aber🐒, ugler🦉, ørne🦅, og mange flere… Men da vi havde kigget i noget tid🕰️ og fodret nogle kænguruer🦘 skulle vi til koala show🐨🎪 hvor de fortalte om koalaer🐨 og sådan noget😁. Efter showet🎪 gik vi rundt lidt længere og fik en is🍧 inden vi skulle hjem til campen🏕️. Da vi kom hjem til campen🏕️ skulle vi slappe lidt af fordi vi skal på en tur om natten🌜😝 hvor vi kan se wallabys🦘. Nat tur🌜. Da vi kom ud til hanson Bay🏖️ skulle vi kigge på koalaer🐨 men de fleste sov😴. Derefter skulle vi kigge nogle forskellige stæder for at prøve og se nogle wallabys🦘. På hele turen så vi nok over 100 wallabys🤯 men det var ellers en rigtig fed tur👍. Men nu er vi alle trætte så vi ses i morgen🌅.Les mer