Farvel Adelaide👋 og goddag Sydney😝

April 18, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 22 °C

Vi vågner op om morgen og beslutter os for at spise morgenmad🥓 på hotellet fordi vi har ikke så meget tid🕰️ inden vi skal til lufthavnen✈️ hvor vi skal flyve til SYDNEY🤩🥳. Da vi havde spist pakkede vi vores ting hurtigt og så afsted🚕💨 til lufthavnen✈️. Da vi kom frem skulle vi igennem det sadvanlige ,check ind bagage🧳 og Security🛃. Og så var vi inde men vi havde 2 timer🕰️ inden vi skulle borde🛫 så vi gik og kiggede butikker🛍️ og fik en kop bobatea🧋og det var rigtig lækkert men nu skal vi til vores gate😏. Da vi havde ventet i noget tid🕰️ skulle vi borde og en 2 timers lang flyvetur✈️ foran os😕. Da vi landede i Sydney skulle vi hente vores bagage🧳 på bagagebåndet og så ( TAXI🚕!!! ) da vi havde taxien ud til vores hotel🏨 skulle vi have lidt frokost🥪. Efter vi havde spist tog vi en tur i poolen💧 på hotellet🏨 og hyggede os resten af dagen🌞. Aften) her til aften🌇 skal vi entlig bare hygge os der hjemme🏠+ vi skal også have pasta med tomatsovs🍝 til aftensmad men det var alt for idag så vi ses igen i morgen🌅 hvor vi skal vi skal være rigtig turister😂 i Sydney så godnat😴.Read more