Fisketur🎣 og dejlig dag😁

April 26, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Idag skal vi tidligt op fordi… vi skal ud og fiske🎣🥳 på en båd🚤 så det bliver rigtig spændene.🥳 Men før vi tager afsted🚐💨 skal vi have en smule morgenmad🥣. Men nu har vi spist morgenmad🥣 så lad os komme afsted🚐💨. Da vi ankom så vi ham manden vi skulle på tur med komme sejlende🚤 men så viste vi ikke hvor han sejlede hen🚤?… men til sidst fandt vi ham🥳. Da vi hvor kommet op på båden🚤 blev vi introduceret til turen🗺️. Da vi begynde og at sejle🚤💨 satte vi os ned og nød solopgangen 🌅 mens vi sejlede🚤. Da vi kom til det sted vi skulle fiske🎣 fik vi fiskestænger🎣 og så swop💦 og så var den i vandet💦. A var vist den første der fik bid🐠 men jeg fik lidt efter også bid? Men hvad var det en mini blæksprutte🐙 som gav slip lige i overfladen😔. Da vi havde fisket🎣 der et stykke tid🕰️ tog vi et andet sted hen hvor vi skulle fiske🎣 efter mini blæksprutter🐙🙃. A havde ikke tålmodighed nok så mor tog over😇 men lige inden vi skulle skifte sted fangede mor en blæksprutte🐙🤯. Da vi havde skiftet sted igen 📍——📍som var der vi skulle fiske efter HAJER🦈🤯 og jeg fangede 2🤯 de lignede en blanding af en rokke🐋 og en haj🦈 og den ene kunne vi spise men vi slap den ud igen og den anden kunne vi ikke spise🍽️ så bye mate😅. Men så var det for den fisketur🎣. Da vi kom i land gik vi og kiggede butikker🛍️ og spiste frokost🥪 og så kiggede lidt mere og så tog vi hjem til campen🏕️. Aften ) her til aften skulle vi tilberede snapperen🐠 som jeg fangede🎣 så i noget folie med den + noget citron🍋 og noget andet😆 og så på grillen med den. Da fisken var klar spiste vi den og den smagte så godt at selv A kunne lide den😱. Men da vi havde spist gik vi på hovet i seng🛌 så vi SEE YA TOMORROW👋.Read more