Surfer kursus🏄‍♂️ i Coffs Harbour⛴️

April 28, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

Idag vågner🥱 vi op til noget rigtig godt vejr☀️ at komme på surferkursus🏄 i. Men før vi tager afsted🚐💨 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi blev færdige med at spise morgenmad🥣 kørte vi til stranden🏖️ hvor det er der vi skal på surferkursus🏄 Idag. Da vi ankom til stranden kunne vi ikke helt finde ham👨 der var “vores guide” men efter lidt tid🕰️ fandt vi ham🥳. Da vi fandt ham skulle vi tage våddragt💦 på og så fik vi et 🥳SURFBRET🥳. Da vi havde fået vores
    🥳SURFBRÆT🥳 gik vi ned mod stranden🏖️. Da vi kom ned på stranden🏖️ viste han os hvordan vi stod op på brættet🏄 ude i vandet💦 men ellers var det bare UD I VANDET💦. Da vi kom ud i vandet💦 hjalp han os med at fange bølgerne🌊. Det bar vildt svært i starten🎬 men så blev det nemmere efterhånden🥳. Jeg blev god til at gange bøgerne🌊 på egen hånd og A blev god til at holde balance ⚖️ på brættet pg mor blev god til at stå lidt op😇. Da vi havde surfet i ca 2 og 1 halv time🕰️ skulle vi op☹️. Men vi havde haft det rigtig sjovt😊. Da vi havde fået tørt tøj👕 på gik vi en tur🗺️ ud til muttonbird🕊️ Island🏝️. Del 2 næste dagbog➡️📖