Satellite
Show on map
  • Day 27

    De laatste dag in NZ.

    February 28, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 20 °C

    Vanmorgen naar het nl weerbericht gekeken.
    Als ik thuis ben moet ik voor het eerst in maanden weer sokken aan, dikkere kleding aan.
    De verwarming zal nog aan moeten.
    Ppfft, zal ik weer even aan moeten wennen.
    Ga de eerste week sowieso niet al te veel doen.
    Het lichaam en het hoofd hebben rust nodig.
    De homestay bevalt prima alleen het bed is klote.
    We hebben het allebei in de rug.
    De kleren zijn gewassen, heb de helft op de camping achter gelaten.
    De voortassen leeg gemaakt en in de achtertassen gestopt.
    We hebben een plastic hoes voor mijn fiets gekocht.
    Een dunne weliswaar maar we hebben ook een rol bubbeltjes plastic gekocht en ik heb karton wat langs de weg lag meegenomen om rond de fietsen te vouwen.
    We hebben beiden geen zin om te koken.
    Dus hebben we soep, seafood chowder, gekocht, glaasje wijn en een lekker brood erbij, dat moet voldoende zijn.
    Heb ik toch mijn petje ergens laten liggen, zal de vermoeidheid wel zijn.
    Read more