Satellite
Show on map
  • Day 4

    Druga etapa: Palaichora - Sougia

    May 24, 2021 in Greece ⋅ 🌙 23 °C

    Razdeljena v štiri dele, ki se končajo z:
    —> Anidri plažo
    —> Polotokom Flores
    —> Lissosom
    —> Sotesko Sougije

    Vsak del je seveda edinstveno lep, v Lissosu so nekakšne ruševine, izvir sveže gorske vode, veliko oleandrov in pa mini zaliv z mini plažo; čez Flores raste veliko različnega sredozemskega grmičevja, rdeča zemlja in tu in tam kakšna koza; soteska Sougie je dober uvod za kasnešjo etapo po soteski Samarije; Anidri plaža je pa pač zelo lepa plaža s kamenčki in ob jutranjih urah popolnoma prazna.

    Moči sem imela danes še vedno dovolj, čeprav je sonce res pripekalo, in je dan minil zelo hitro - z izjemo zadnje ure, ko sem ponovno malo zašla - usekala sem jo po soteski navzgor namesto navzdol in ko mi je bilo že precej vroče. Na poti sem bila podobno kot včeraj, dobrih sedem ur, vendar z dvema plavanjema več, kar se je sigurno izplačalo. Ne vem, kako bi bila lahko voda še bolj čista in brez valovčkov kot je tu.

    Sedaj sem povečerjala v Sougiji, v eni izmed treh odprtih (od mogoče vse skupaj šestih) restavracij. Zelo cute.
    Read more