2de dag Sangatte

May 14, 2022 in France ⋅ ⛅ 15 °C

Gisteren, na een koude stormachtige dag, zonder zon, hadden we eigenlijk beslist om vanmorgen door te reizen, meer zuidelijker en zonniger, maar vanmorgen om 08h bij het ontwaken, zagen we de zon en nauwelijks nog wind. Bij het ontbijt dan beslist om nog een dag langer hier te blijven, de juiste beslissing zo bleek later. Na het lekkere ontbijt , verse Franse baguet met Vlaamse charqueterie, de traditionele ochtendwandeling met Arino, zalig in de zon en warmte. Evelyne wou lekker genieten van het zonnetje , ik heb dan mijn fiets genomen en de streek verder verkend. Echt heel mooi, maar pittig fietsparcours. Daarna hebben we de barbeque aan gemaakt en súper zalig genoten van een zeer lekkere gezellige BBQ. Echt genoten van het weer en het samen zijn. Wat gebabbeld met de andere mensen hier rondom ons, is leuk als wij samen 5 talen spreken ( Duits, Nederlands, Frans, Engels en Spaans.
    Daarna nog avondwandeling langs de zee met Arino om de zon ( bijna) te zien ondergaan in zee. Nu nog een nageregte nuttigen en moe maar voldaan naar bedje.
    Morgen vertrekken we toch naar Le Treport. Hopelijk ook met mooi weer.

Slaap wel.
    Gute Nacht.