France
Hauts-de-France

Top 10 Travel Destinations Hauts-de-France

Made it!

July 14, 2020 in France ⋅ 🌧 21 °C

Pfoehhhh ik weet niet hoe, maar ik heb de camping gehaald. Laatste stuk was bizar pittig. En toen ik na ruim 4km recht omhoog erachter kwam dat de weg eindigde in een doodlopend zandpad... Tja, toen vond ik het niet zo leuk meer. Ik weigerde dezelfde kilometers direct weer af te dalen, dus was er maar één optie: tranen drogen en met fiets en al dwars door een weiland vol graan😂👌🏼 75km op de teller, moe maar voldaan.Read more

Henny Tweel

💪wat goed van je. Nu rust verdiend.

Miranda Broersma

Femke, Femke, Femke wat heb ik een bewondering voor je doorzettingsvermogen..Ik had m'n tent allang in dat weiland graan gezet!!! Xxx

7/14/20Reply

Femke wat doe je het toch goed. We zijn trots op jouw. [Erica]

Euro5000 - St-Malo - Boulogne s/ Mer

September 18, 2019 in France ⋅ ⛅ 17 °C

European5000 - Stage 12: longest stage, about 680kms non-highway! Ahoma-beach, cosy villages,💡-towers and atlantic cliffs! One stage to go and the Euro5000 is ours! #European5000 #TeamPetitBateau #MunchenToAmsterdamWithALittleDtour #TomorrowFinalStage #NeedEnergy #E38 #728Read more

Xavier Stockman

👌📷

9/19/19Reply

Camping!

July 11, 2020 in France ⋅ ⛅ 20 °C

Over de Franse grens en een kilometer later op de camping! Het is hier alleen wel heel stil... Niemand bij het woonhuis en ook alle campers en tenten zijn leeg. Telefoonnummer is niet in gebruik. We wachten maar even en anders kies ik zelf maar een plekje uit😂Read more

Anne Broersma

En in je mooie shirt, lekker weer. Eindelijk.👍👍😁😁

Antje Broersma

Hi lief nichtje, wat ontzettend stoer dat je dit doet, geniet er van en Bon Voyage 🌻👍😘

7/11/20Reply

En je hebt mooi weer! [Erica]

Kampvuur!

July 11, 2020 in France ⋅ 🌙 11 °C

Uiteindelijk bleek de camping helemaal niet zo verlaten en heb ik een super leuke avond gehad met een groep Belgen. Er was muziek, we hebben gelachen en gedronken. Morgen gaat de wekker een uurtje later🙈😝Read more

Karin Boonen

Gezellig

Erik Ovinge

Dat zijn de leuke dingen van zo'n reis geheel onverwachts zo'n gezellige avond beleven. 👍

Anne Broersma

Ziet er erg gezellig uit. 👍 leuk hoor, die ontmoetingen.

7/12/20Reply

Wat een avonturen maak jij mee zeg!! Heel knap, en je lacht nog steeds!!!! [Anneke]

Boulangerie

July 12, 2020 in France ⋅ ☀️ 14 °C

De beste bakker uit de omgeving, werd mij verteld. Tevens ook de enige... Dus ik had geen keus en kon achteraan in de rij aansluiten. Maar een halfuur later sta je dan ook buiten met een heerlijk ontbijtje. Dat maakt het korte nachtje meer dan goed!Read more

Miranda Broersma

Zo dat ziet er zeker lekker uit😍. Dat was het wachten zeker waard. Heel veel plezier vandaag 😘😘

Corry janmaat

Dat is een lekker begin van deze mooie dag. 😋

Anne Broersma

Je zou er trek van krijgen. Weer brandstof voor vandaag, have fun.👍😜♥️

Ziet er goed uit. Geniet ervan en veel fietsplezier [Erica]

Bankje!

July 12, 2020 in France ⋅ ☀️ 19 °C

Bij elk kerkje staat een bankje😝 30km op de teller en het gaat heerlijk. Wat een prachtig weer! En overal spot ik wielrenners, waarvan ik bemoedigende knikjes of zelfs een 'Bon courage madame!' van krijg. Wat een feest! Één groepje wilde zelfs heeel graag op de foto. Wat een gekkigheid😝Read more

Anne Broersma

Wat een leuke ontmoetingen zeg. De kaart nu op het plankje? 👍👍

Henny Tweel

Gaaf zeg. Leuk al die spontane momenten.

Kees 't Hart

Wat een belevenis. De regen is snel vergeten. Ik ben wel jaloers op je hoor

Corry janmaat

Wat leuk Femke. Je lijkt wel een beroemdheid, dat ze met je op de foto willen. Maar ze hebben natuurlijk allemaal bewondering voor je.👍👏😘

7/12/20Reply

Stempel! En een probleem...

July 12, 2020 in France ⋅ ⛅ 23 °C

Weer een stempel erbij! En kijk die lijntjes op m'n benen haha! Maar goed, ik heb wel een probleem. Blijkbaar heb ik de haringen op de vorige camping achterlaten... Dat is niet zo handig natuurlijk 🙄 Maar met wat hulp uit Nederland ben ik erachter gekomen dat ik morgen door een stad fiets met een Decathlon. Dus als we het positief bekijken: morgen gaan we shoppennnn🎉🎉Read more

Erik Ovinge

Je hebt één geluk het regent niet vannacht.

Kees 't Hart

Misschien hebben ze ergens ijslollies. Kan je de stokjes haringen gebruiken.

Erik Nijenhuis

Even in het rond kijken liggen misschien wel wat takken daar een punt aan maken en je hebt weer haringen

Eten!

July 12, 2020 in France ⋅ ⛅ 22 °C

Chili con Carne uit blik, wraps en een lauw colaatje. Het klinkt misschien niet zo, maar na een lange dag op de fiets smaakt het als een sterrenmaaltijd! Ik geniet nog even verder in het zonnetje. Eet smakelijk!Read more

Corinne Ovinge-Best

Eet lekker, meis, je hebt het verdiend! Laat het je lekker smaken!😉😘

Ariëtte Van den Bos

Dat het je lekker mag smaken. 🌮🥤 en dan na genieten van deze dag. 😘

Amber Rewinkel

Eindelijk zon!! ☀️ Keihard verdiend!

Prinses op de erwt

July 13, 2020 in France ⋅ ⛅ 12 °C

Goedemorgen! Kennen jullie het verhaal van de prinses op de erwt? Nou, dat gaat dus niet over mij... Nadat ik net m'n tent heb opgeruimd vind ik precies onder m'n tent op de plek van m'n luchtbed de haringen. Laten we het erop houden dat ik gister nogal moe was van het fietsen?!Read more

Ha ha 😃 maar het feestje was leuk ! Veel fietsplezier weer vandaag. 💪😘

😂😂😂😂👸👸👸👸😂😂😂😂

Erik Ovinge

Dan heb je of een heel goe luchtbed of je was ontzettend moe. Anders had je ze wel gevoeld.

Camping Montagne

July 13, 2020 in France ⋅ ☀️ 25 °C

Aahh nu snap ik waarom de camping zo heet... De laatste 600m waren recht omhoog🙈 Maar eenmaal boven is het hier prachtig. En het zwembad is gelukkig open👌🏼 De meneer vond mij volgens mij een beetje oververhit (wat ik ook ben hahah) en kwam met een parasol, tafeltje en stoeltje. Wat een luxe! Nu de tent opzetten en dan neem ik snel een duik😝Read more

Corry janmaat

Wat een lieve mensen toch. Ben je echt geen beroemdheid? 😄😅 Geniet van deze mooie dag😘

Anne Broersma

Je valt ook van de ene in de andere leuke omgeving. Lekker zwemmen...🏊‍♀️👙♥️

Ariëtte Van den Bos

En nu maar hopen dat de aardige meneer niet oververhit raakt bij het zien van je nieuwe zwemsetje. 🙈

7/13/20Reply

Wat mooi dat er zo goed voor je gezorgd wordt. Veel plezier met zwemmen in je nieuwe bikini. [Erica]

Hauts-de-France, Nord-Passo di Calais-Piccardia