Satellite
Show on map
  • Day 19

    Tag 19

    September 14, 2022 in Croatia ⋅ ⛅ 26 °C

    Uitgebreid ontbijt, stevige koffie en wat afspraken maken. Gevolg, ik ging met de fiets naar Novigrad om boodschappen te doen. Terug aangekomen wouden wij met de fiets naar een restaurante langs de kust rijden waar Lyntje vis wou eten. Het eten was echt zeer lekker , de prijs gunstig, het uitzicht zeer mooi. De garcon heeft wel mijn wijntje over mij omgestoten, maar dat hebben we na vele excuses , dubbel en dik terug gekregen. Terug naar huis langs het zeetje, om s'avonds nog effe met Arinotje een klein toertje te lopen. Daarna gezellig voor de camper blijven zitten. Alweer een zeer mooie dag genoten. Nog even vermelden ; 4 dagen geleden heeft Lyntje mijn loopkousen in de haag geworpen , toen we gingen wandelen, vandaag kwam er een hond ( met baasje🤣) voor bij ons gewandeld en die vond 1 kous van mij. Ik ben dan verder op zoek gegaan naar mijn 2de sol en heb ze uiteindelijk ook gevonden. Veel gelachen met heel de situatie.
    Nicht zu vergessen, dass wir dann ab 21h Fußball geschaut haben. Real Madrid gegen Leipzig. 2:0 gewonnen. Ich bin in der Halbzeit noch fix Brot und Knoblauch in Öl im Laguna holen gegangen. 😋 jamjam
    Read more