Satellite
Show on map
  • Day 4

    Bangkok hrana

    February 21, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

    ... in to da nisem meu pojma kaj naj počnem sploh ni blo panike, sem pač skoz jedu... Kok je pa to dobr, pa pocen... Street food je božanski, majo vse živo... Od mesa piščanca, svinjo in morske zadeve, pol pa razne dumplinkse, pa kva so že uni zavitki iz kitsjskih? pa sadja cel kup svežega, pa sveže stisnjenega, pa paniranega... To sem se enkrat nategnu, lačen na polno, grem do ene na pločniku s paniranim nečem in ji pokažem s prstom na vse, tko da da vsako stvar po eno, jst ves vesel na klopjo jest potem pa prvo panirana banana, pol neki koruznega pol neki tud sladkega... Na konc ugotovu, da je blo samo sadje, sej ni blo slabo sam vse ful presladko zame... Men slabo od tiste sladkobe ampak nič pa več lačen, da bi si lohk šel okus popravit s kakšnim mesom... Sem moram do večera čakat, da sem šel lohk pol na batke... :)
    Aja pa cene tega so od pol do evra in pol tko da dzabe...
    Sam problem je, ker vedno sam s prstom kažem pol pa nimam pojma kaj sem jedu in ne znam več naročit istega drugič pri drugemu...
    Read more