Satellite
Show on map
  • Day 2

    In evo... Bangkok

    February 19, 2016 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

    Edini 2 zadevi, ki sem jih bookiral v Sloveniji sta bili 1. noč v Bangkoku in prevoz iz letališča do hotela. Pa ta prevoz je bil čist sumljiv, ker si moral že v naprej plačat cca. 13 eur za shutle do hotela, še predenj si sploh navedu kje imaš hotel... Potem so mi pošiljal neke maile na katere sem sicer odgovarjal ampak iz navodil, ki sem jih dobil nisem bil pol klinca zihr kako jih bom našel... Ampak nisem se kej dost sekiral, ker sem priletel zgodaj zjutraj in sem imel cel dan časa, da se privlečem do hostla. Ko smo pristali, itak da po tistih navodilih nisem našel kje je un sheran shutle, ki naj bi nas razvozil po hotelih. Po nekaj časa lutanja pa pride do mene ena bejba, če sem jst to na papirju... Huuudddooo, East tours wellcomes Ziga Skarza :) In pol me odpelje de šoferja, ki mu s privat avtom odpelje direkt do hotela in se pol še vrne, ker pozabim spegle na zadnjem zicu... Fino se je začel... :)

    Za check in sem še prezgoden tko da papuce hitro zamenjajo superge in grem po mestu, v katerem zivi btw. 12 mio ljudi tko da cela bestija...
    Read more