Satellite
Show on map
  • Day 22

    Tiger cave temple

    March 10, 2016 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

    Da greva v Krabi sva se z Evanom odločila šele v turistični agenciji, prej so bli plani drugačni... Tko da ko sva prišla sem, nisva mela 3 čistih kaj sploh pogledat. Tko da Tripadvisor in Top activities, kjer je na 1. mestu Tiger cave temple. Še en tempelj? Pa dobr... Rentava motor in se odpeljeva. Na začetku nič posebnega, si mal razgledujeva potem pa stenge in tabla: 1237 stopnic do vrha. Greva? Ja itak... Povsod pa table "Bring your water", najina voda pa tok daleč... Pri motorju, vsaj minuto stran... :) Ampak valda so to table za stare svabe, ne pa za naju mladca... Valda bova odpicila teh neki steng, sred dneva v 30+, brez da bi rabla vodo... Valda... :)

    Ja umrl sem... :) Sicer sva res gor prišla brez ustavljanja ampak sva bla konc. Še dobr da je vmes stala ena prijazna punca, ki je kupila mal več vode in prinesla mal več slamic pa ponudila par požirkov, ki sem jih tok krvavo rabil...
    Stopnice so oštevilčene in ko prideš na vrh ugotoviš da jih je 1300 tko da sem bil nategnjen... Če bi vedu, da jih je 1300 ne bi šel... :) Na srečo ali nesrečo, pa te čaka tudi pitna voda...
    Na srečo zato, ker je tok prav prišla, da ne znam opisat, spila sva jo ogromno... Na nesrečo, ker predvidevam, da imam zaradi te vode zdaj čas tole pisat saj sem fasu totalno drisko z visoko vročino tko da bom v Ao Nangu namesto predvidenih 2 dni vsaj 4, verjetno pa še kaj več saj ne izgleda, da bi se stanje kaj izboljševalo... Sicer Evan-u ni nič tko da obstaja možnost, da ni bila voda, ki naj bi šla čez neke filtre, ampak mrzla riba, ki sem jo jedel na food marketu... Nima veze, neki je blo in zdaj sem na rehabilitaciji. Na srečo sem v zelo finem hostlu, v sobi z dvema pojstlama in klimo, čisto poceni... Tko da bom pa zadnjo sezono House of cards zloudal, sem videl da je bila objavljena in šel še na kakšno masažo nog, ki jih po tistih stengah konkretno čutim...
    Read more