Satellite
Show on map
  • Day 24

    Ko Lanta

    March 12, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

    Ko sem se po parih dneh sestavil in dobil svoj apetit nazaj, sem lahko šel na naslednji otok, ki sem se ga še posebej veselil saj je bil tukaj Jernej z Niko in Zalo, ki ga nisem videl sto let ampak je po FB videl da sem na Tajski tko da me je povabil k njim. Spal sem v najbolj luksuzni sobi do zdej saj so imeli čist hud bungalov s klimo, meni pa so odstopili 3. pojstlo. Še enkrat hvala za pogostitev, bilo je vrhunsko :)

    Če ne pa večer čisto mimo vseh pričakovanj... :) Predvideval da bomo v miru spili kakšen pircek ampak za kaj bi šlo po planih... :) Sta mi rekla, da se ju mladi izogibajo takoj, ko vidijo otroka in da se nista nič družila z isto starimi ali mlajšimi... No ta večer je blo drugac... Ko je Zala zaspala smo bli sami na terasi, v sosednjem bungalovu so ble pa ene kanadcanke totalno nabite... Ne vem več po kaj so prvič prišle k nam ampak pol so kr vsi začel hodit na našo teraso, mi smo se pa sam rezal, ker je blo čist tko kot mi 15 let nazaj... Cel kup smejanja, dretja, kreganja, blodenja po resortu, pa to je bil šele začetek... :) Na konc so bli na naši terasi, Nizozemec, ki je bil še najbolj kul, kanadcanke, ki so ble mrtve plus niso mele 3 čiste v glavi, Američanka, ki ne vem kaj je delala v tej družbi, ker je zgledala kokr, da je še kr brihtna (mogoče sam zarad speglov :)) pa pol so uletel še eni Američani iz drugega bungalova. Enega med njimi je ena od kanadcank nabila na gobec na Ko Phi Phi-ju tko da se mu je sam kri ulila :) (so ble kr ornk donde :)) zdej so se pa spet srečal na drugem otoku v istem resortu... :). Pol je ta najbolj glupa in najbolj pijana kanadcanka sred noči zginla in kr ena ženska nas je prišla vprašat, če jo poznamo, ker jo je vidla it v avto z enim sumljivim lokalcem in valda panika... No čez 2 uri je bla nazaj, ker si je šla samo tatoo nardit... Čist nažgana sred noči... :) Frendice jo napizdijo pol pa vidijo da si je vtetovirala imeni svojih kužkov in je še njim všeč tko da grejo po tatu še one... :) Kooonc, kere budale... :) Dobr da niso bli tatooji še tok popularni, ko smo bli mi v tej fazi, na kakšnem maturancu... :)
    No, na koncu sem s ta kul polovico te družbe šel ven, Jernej in Nika sta šla pametno spat, ker je bila to njihova zadnja noč na otoku, jst pa sem z američani in nizozemcem iskal najbolj popoln bar dokler jih nisem mel dost, ker je blo itak totalno kul tam kjer smo bli tko da sem ostal tam sam, spoznal en ful luštn par iz Kanade, pol pa na poti domov še Angležinjo, ki živi na na ladji v Avstraliji s kero sva padla v totalno duhovno debato ob 2:30 zjutri... Tko da, zanimiv večer... :)

    Aja slikce ne odražajo ničesar iz tega večera, ker par slik, ki sem jih sicer naredil je tok out of focus, da so ble sam za zbrisat... :) Na slikah Jernej in Nika, trajekt s katerim smo šli na otok, požar čez katerega smo se peljali (sej smo dal 4 zmigavce, navadn... :)) in na koncu slika iz restavracije od resorta, kjer smo bili to noč.
    Read more