Satellite
Show on map
  • Day 35

    Laos, slow boat

    March 23, 2016 in Laos ⋅ ⛅ 35 °C

    Nova država, nov način potovanja, slow boat. Za potovanje iz Chiang Rai-a, do Luang Prabang-a v Laosu so bile 3 opcije, bus, speed boat in slow boat. Zadnja, ki sem jo tudi izbral je pomenila, da so me ob 6:00 zjutraj pobrali s kombijem, potem so nas peljali do mene, kjer smo uredili vse za vizo, in ko je bilo to končano, z busom na drugo stran meje, tam pa so nas naložili na kamion in s kamionom pripeljali do pomola. Vkrcali smo se na slow boat-e, s katerimi smo se peljali do večera, ko smo pristali in prespali po guesthouse-ih v neki čudni vasi. Zjutraj spet na slow boat in popoldan, evo nas v Luang Prabang... :)

    Precej komot način potovanja, tak umirjen, počasen ampak zraven skoz spremljaš pokrajino, ki je precej lepa tko da fino. Aja pa cel kup folka spoznaš med potjo, ker si tok časa skupi pa še zvečer prespis v isti majhni vasici, kjer smo imeli srečo, da so nam zaprli bar saj bi če ne drugi dan potekal precej manj lahkotno kot je... :)

    Na zadnji sliki je pogled iz restavracije guest house-a, kjer sem spal, ki ni bil slab. Da ne govorim, da sem zjutraj med zajtrkom lahko gledal 2 slona, ki sta se prišla okopat na drugo stran reke. Sicer z jezdeci, pa vseeno.
    Read more