Satellite
Show on map
  • Day 44

    Nazaj na obalo

    April 1, 2016 in Cambodia ⋅ 🌙 29 °C

    Na obalo sem šel 1 dan prej kot sem planiral saj sem se spicil s tuktuk driverjem v Siem Reapu, s katerim se 2. dan ogledov nisem uspel sporazumeti glede njegovega poslovnega modela... :) Mal je mešal kaj pomeni biti voznik in kaj tour guide in zaradi tega zelo nelogično spreminjal cene, ko sem jaz hotel zadeve ogledati v dveh dneh in ne treh kot je bil njegov predlog. Tko da sva sredi 2. dneva prišla iz, yes yes my friend do we're not friends, I have enough of you, just take me to the guesthouse, I've seen enough :)
    Tko da sem šel nazaj v hostel, se odcekiral in bukiral nočni bus do otokov za isti dan. Tud tuki ni šlo brez zapletov, ker model ni glih najboljš govoru angleško tko da mi je prodal karto za drug otok. Ves čas se mi je zdelo, da neki ne stima ampak vsakič dobil nazaj, same island, don't worry my friend... No, ni bil, :) Na srečo sem na poti to ugotovil in šel pravočasno z busa, tko da sem pač plačal 20 usd namesto 13, ker sem imel karto se za malo dalje, ostalo pa vse ok. Bus je bil kul, spalni čez celo noč, je pa pojstla za 2 tko da je lohk zlo čudno, če dobiš zraven sumljivca. No jst sem dubu enga kul Američana s katerim sva kr dost govorila in se hitro zmenila kako bova spala, da bo obema kul. Spal kr dosti, zbudil v Sihanoukville-u , kjer so me takoj probal nategnt za prevoz do pristanišča pa sem na srečo vedel kok se plača tko da je blo 2 usd namest 6 kot jih je prvo zahteval in zraven valda good price for you my friend... :)
    Read more