• Day 64

Bagan

April 21, 2016 in Myanmar ⋅ ⛅ 12 °C

Če sem imel do Bagana en res prevladujoč kulturni highlight, ki je bil Angkor wat v Kambodži, se je to po Baganu spremenilo. Ni šans, da bi se odločil med njima tko, da si delita prvo mesto.
    Na manj kot 70 kvadratnih km se nahaja kar 4000 templjev in pagod, s tem da je velika večina še na precej manjšem prostoru. Najboljši način za ogled teh templjev (zame) je bil najem skuterja in tuki majo skor sam električne tko da je bla že to nova izkušnja. Tko da skuter, pa se gremo peljat. Že ko se voziš veš, da je ta kraj neki posebnega, ker na vsake pol minute vidiš en nov tempelj al pa nekaj manjšega... Ampak skoz... Šele ko se pa na prvega povzpnes, ti pa res sapo vzame in dojameš mogočnost kraja in zakaj je povsod na must see v Myanmaru. V kerokol smer pogledaš sami templji, tok hud pogled... Pa že prej sem vedu, da bo top, ko sem cekiru slike na Googleu ampak nisem pričakoval da bo tok impresivno. Pol pa valda klasična brezvezna bitka, ko probas neki čudovitega zajet s fotoaparatom, da boš lohk seru in ti nobena slika ni všeč, ker se ti zdi da ne odraža realnega stanja... Tko da milijon slik, namest da bi pustu fotic doma pa uzivu v trenutku. Ampak časa za osebno rast je še dost tko da evo slike... :)Read more