Satellite
Show on map
  • Day 67

    Inle lake

    April 24, 2016 in Myanmar ⋅ ☀️ 18 °C

    Tole je bil spet en hiter postanek za 2 noči. Mestece Nyaungshwe, kjer se spi, mi je blo prou kul, ker je majhno, obenem pa že tok turistično, da lohk najdeš marsikero hrano al pa greš na relativno dobro kavo. Pa kot tudi Kalaw je mal dvignjeno tko da izjemno užival v humanih 30 stopinjah. Privoscu sem si tud drago in to ne kot obicajnoz, ko kar uletim v salon ampak sem prou na Tripadvisor-ju pogledal kera je kao najboljša in šel tja tko da je bla precej dražja kot običajno pa moram rect, da me ni glih navdušila kej dost več kot običajno. Glavna atrakcija mesta pa je jezero, ki je res veliko, ljudje in življenje so pa čisto zliti z njim. Hiše so na kolih in to ne sam ob robu, cele ulice so, označene, isto kot na cesti samo da se prevažajo s čolni. Vrtovi so ogromni, plavajoči, gojijo vse živo. Jasno tud ribičev je dost čeprav tale na prvi sliki mene ni glih najbolj prepričal. Sicer so slike takšnega ribiča zaščitna slika Inle lake-a ampak ko sem videl ostale ribiče, ki niso pozirali, so lovili z mrežami ne pa s temi kletkami in harpuno... Mislim da tale in kolegi živijo bolj od photo money kot pa od ulova.
    Enodnevna tura s čolnom je bla čist ok, nič posebnega ampak za 15 usd, super. Peljal so nas pogledat kako ljudje ob jezeru živijo, in ena cela vas se ukvarja z loncevino iz gline, kjer sem tud jst sprobal moje sposobnosti oblikovanja glinene posode in več kot očitno je blo, da naj si raj drugo službo poiščem... Pol pa še tkalnica, pa zvijanje cigar na roke, pa kosilo v hiši ene družine (mogoče še najbolj kul v celem dnevu), običajne fore...
    Read more