Satellite
Show on map
  • Day 92

    Zadnja postaja

    May 19, 2016 in Thailand ⋅ 🌧 35 °C

    Še zadnjič Bangkok. Leti so tok najcenejši iz Bangkoka, da na koncu skoraj vsak ki potuje po tej regiji, zaključi v Bangkoku od kjer leti domov. Kar je tudi precej kul saj je Bangkok meka shopinga tko da lahko še zadnje nakupe opraviš, se prepustiš kakšni masaži, ki so na vsakem vogalu in potem spokas domov. Moram rect, da mi je bil bolj všeč kot ko sem bil tukaj pred 3 mi meseci. Verjetno sem bil bolj navajen Azije al pa kaj jest vem kaj je bil razlog. Znamenitosti nisem videl prvič, ker mi ni blo še nič jasno in se sploh nisem znal zorganizirat, zdej ko mi pa tok ne bi bil noben problem, sem pa videl že tok zadev, da me dodatni templji niso čist nič rajcal... Tko da sem sam mal sopingiru kar je bla ena najbolj stresnih zadev v zadnjih 3 mesecih. Sem mislu kaj bom vse nabavu pa je povsod tok enga crap-a, da na konc nisem kupu skor nič, da ne govorim o tem, da je bil v petek Budin rojstni dan in nacionalni praznik kar seveda nisem vedel dokler nisem prišel do zaprtega shoping centra :) Tko da sta 2 dneva minila v sekundi in čas je bil da spokam domov.
    Slikce mal naključne, moja soba, ki je bla res fensi proti vsem, v katerih sem bil zadnje 3 mesece. Pogled na Khao San road, eno najbolj znanih ulic tega mesta, ki je prvič sploh nisem obiskal pa tudi drugič samo podnevi tko da ne šteje čisto. Zadnja pa ena od ladjic s katerimi se voziš po reki, ki se vije čez mesto in je kar hiter in enostaven način prevoza.
    Read more