• Day 25

Lodny dennik spojenych pesibusistov 01

July 7, 2016 in the United States ⋅ ☁️ 22 °C

Nasim odletom do Chicaga skoncila etapa karavanovych relokacii a zacala era vacsich pesich presunov a zaciatok vyuzivania nakladnejsich druhov dopravy... Do Chicaga sme prileteli rano okolo 5-6 miestneho casu. Let bol dost turbulentny a viacero cestujucich malo zaludocne problemy. Jednemu cudziemu chalaniskovi prislo zle uz pri vstupe do lietadla, akoby nieco tusil :D Po pristani sme sa aj s batozinou zlozili v jednom kute letiska a nakolko vonku prsalo, tak sme sa do obeda trochu prespali na dlazke s cim nemal nikto z personalu letiska ziadny problem. Po obede sme sa aj s batozinou presunuli metrom do centra mesta a usidlili sa v jednom z velkych parkov. V parku bolo celkom zivo nakolko sa tu konal nejaky festival, takze nase lebedenie bolo povazovane za normalne. Opat sme sa rozdelili na dvojice, kde vzdy jedna strazila batoxinu a oddychovala a druha brazdila Chicagskym centrom. Po prestriedani sa zacali v parku v amfiteatri premietat filmy s Chaplinom, na com sa zucastnilo urcite par stoviek ludi. Premietanie mohlo trvat tak zo dve hodiny, ktore boli zakoncene velkym aplausom. Po premietani sme sa este vsetci trochu potmolili v nocnom centre a nechali sa metrom odviezt spat na letisko, z ktoreho sme rano okolo 7 odlietali dalej do Atlantic City.Read more