• Day 27

Lodny dennik spojenych pesibusistov 03

July 9, 2016 in the United States ⋅ ☁️ 22 °C

Dalsie ubytovanie za rozumnu cenu sme nasli na predmesti Atlantic City. Sice sa standart izby trochu znizil, motel mal k dispozicii pre hosti vonkajsi celkom velky bazen, ktory sme hned po nastahovani sa vyuzili :) Po kratkom odpocinku sme sa autobusom previezli do centra mesta kde sme pochodili hlavne nabrezie a oblast kasin (Atlantic City je nevydarene Las Vegas vychodneho pobrezia). Celkovo kasina mali ovela slabsiu atmosferu ako vo Vegas a rovnako tak aj menej hracov. K veceru sa celkom dost rozprsalo, takze aj ked bola snaha zmoknut co najmenej, nezostal na nas suchy ani kusok oblecenia. Nastastie bolo vonku celkom teplo, takze az na vyklimovane budovy a autobusy to nebolo az take zle :) Ked sme prisli na izbu, zistili sme ze okinko v kupelni zostalo pootvorene, takze z toaletaku bola zrazu spongia a z odpadkoveho kosu sa stalo akvarium pre rybycky :D Mokre veci sme povesali vsade kde sa dalo s vidinou, ze to co neuschne cez noc sa rano dosusi na slniecku. Slniecko rano nesvietilo, tak sme rano fenovali, zehlili a susili na klimatizacii co malo aku-taku sancu vyschnut :) Pred obedom sme sa odubytovali a presunuli sa do Atlantic City na vlakovu stanicu s novou cielovou destinaciou Philadelphia.Read more