Satellite
Show on map
  • Day 43

    Work, work, work

    March 1, 2023 in Benin ⋅ ☁️ 37 °C

    Bijna een week voorbij, tijd voor een update. Ik werk nu in medicine general waar Veerle ook gestaan heeft. Ik heb een stempel als welkoms geste gekregen en ben al een deel van het team . Wat het werken er aangenaam en vriendschappelijke maakt. Dr. Beauclair is super grappig en komt regelmatig vragen hoe het gaat en op de foto draagt hij mijn bril omdat de zijne kapot is en hij wilde weten of de montuur bij hem past. Verder ook al heel wat wonden gezien, pas op want de 3 de foto is niet voor gevoelige kijkers. Verder heb ik al dagen weinig tot geen water, het komt soms heel even met veel druk terug. Soms laat ik daardoor de kraan openstaan om het water op te vangen, jammer genoeg vergeet ik ook wel eens welke kant open en dicht is. Wanneer het water dan terug is kan je thuiskomen in een zwembad. Het is nu wel eens grondig gekuist…Read more