Fraser Island (K'Gari)

June 26, 2018 in Australia ⋅ ☁️ 20 °C

Die letzti Tour isch ahbroche hüt... Es ghat uf die wunderschöni Insle K‘Gari uf englisch Fraser Island❤️ Ich han mehr eh 4x4 Tour buechet wo mehr selber Fahre chend😎 Als erstes simmer vo Noosa zude Fähre ade Rainbowbeach gfahre und ich han scho die erste Bekanntschafte gschlosse😜 Christina vo Heidelberg und de Timo ussem Aargau😂😂😂 Am 10ni simmer denn bide Fähre acho und hend chene ufd Insle überesetze😁 Ich han no nie im lebe so eh Fährahfahrt gseh haha abr ja isch für 4x4 gmacht halt!!! paar minute spöter hemmer denn au uf K‘Gari ahgleit und es isch im eiltempo wiiter richtig Hostel gange😎🚗 Uffem weg hemmer denn doch no schnell müesse ahhalte will euse Tourguide en tote Alabatross gfunde het und de het welle melde😬 Schlussendlich simmer am 12ii im Hostel acho und hend eusi Zimmerwahl chene treffe😊 Da mir 8te gsih sind ischs perfekt ufgange und mehr hend je zvierte innes Zimmer chene was recht komfortabel gsih ish hehe

Nach em Zmittag simmer wieder id Autos ghüpft und sind die erste Ort go erkunde

Isch mega cool gsih da mehr no zwei Deutsche meh kenneglernt ii eusere Truppe😝 also hemmer direkt es deutschsprächends Fahrzeug bildet😂😂😂 D Insle isch zwar ned die schönst gsih (liit viellicht au am wetter)🙈 Defür ish Gruppe umso besser gsih.... Nach paar See simmer denn scho wieder zrugg gange will halt früeh sunneuntergang isch🤷🏼‍♂️🌚 Im Hostel acho hemmer chli ziit gha zum entspanne, dusche und sich z unterhalte!!! Han dette au ussegfunde dass die einti Zimmergnossin vo Holland chunt also glücklicherwiis chani doch no englisch bruche😂😂