• Day 2

Room 218

February 24, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

Nejdriv mirim na vlak, ale nakonec zjistuju, ze busem to bude asi lepsi, jen nemuzu najit, odkud vyjizdi -> 10:30 pani na informacich me nasmeruje na shuttle bus, kt. jede primo na Khaosan road, 10:40 nejdriv me pani ala pruvodci s dalsima asi deseti spanelama posadi do jednoho, pak zas do druheho a pak zas rika, ze si mame prestoupit do toho prvniho busu, ktery pry vyjizdi driv 😀 -> 11:00 nakonec nekecala a vyjizdime, cestou nas jeste obejde typek, ktery zkasne 60 bahtu -> 11:45 vystupuju z busu na hned u Ram Buttri pobliz Khao San Road -> 12:00 oslovi me pratelsky mistni typek a vede me do turistickych informaci, moc se mi to tam nelibi, tak odchazim a venku checknu na mobilu Hostelworld a jdu podle referenci po nejblizsim okoli -> 12:45 vchazim do prvniho hostelu, kde si za 250 bathu na noc pronajimam postel v pokoji pro 8, vse je ciste a funguje - vcetne klimosky, davam si sprchu a relax, pze jsem se v noci moc nevyspal, a to mi k tomu diky casovymu posunu mi chybi 6 hodin spanku. 🙂 -> 16:15 probouzim se a jdu vymyslet, co s nacatym dnem.Read more