• Day 8

Thailand Wow Hostel

March 2, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 23 °C

Dneska jsme se probudili chvili pred 8 rano, takze jsme stihli jen rychly kafe, banan a uz nas vyzvedavalo auto a vyrazili jsme s Paulem a dalsima dvema nemkama a italskym parem do sloniho utociste, kde bylo pet slonu od dvouleteho mladete az po asi 50 letou slonici, slony jsme nakrmili, pak jsme nejvetsiho z nich doprovazeli na kratky "hike" pres jejich do kopce dzungli, pak jsme jednoho slona poradne vykartacovali v rece. Potom jsme popojeli na obed a po pauze jsme vyrazili na hike dzungli k vodopadum. Stejnou cestou jsme se pak vratili zpatky a autem byli dovezeni k rece, kde jsme nasedli na raft, na nemz jsme se svezli asi hodinku. Pak nas odvezli zpatky do Chiang Mai, dali jsme sprchu a pak jsme s Paulem a Mathilde sli na hodinovou thai masage (moje prvni), coz bylo hodne prijemny. Z masaze jsme pokracovali na trh, kde jsme povecereli a pak jsme se vratili na hostel, kde jsme jeste pokecali i s ostatnimi a asi o pulnoci jdeme spat.Read more