Satellite
Show on map
  • Day 20

    Everyday Bangkok Hostel

    March 14, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

    Dneska jsem vstaval asi v 9, zasel si na snidani do kavarny pobliz hostelu a pred 11 uz jsem sedel v taxiku smer Krabi Airport. Po pul 2 jsme vzletali a pred treti jsme pristavali v Bangkoku na Don Mueang International Airport, odtamtud jsem se dopravil busem do Everyday Bangkok Hostelu, kde jsem se dlouho nezdrzel a hned jsem vyrazil na vyhlidku do 314 m vysokeho mrakodrapu. Vstup stal sice 1.000 Bahtu (asi 700 Kc), ale bylo to uzasny - vytahem v 74 patre jsme byli za 50 vterin, nahore na sklenene podlaze se mi pri pohledu pod sebe doslova rozklepaly kolena a pozorovat z tohoto mista zapad slunce nad Bangkokem bylo uzasny.

    Odtud jsem se pak pesky vydal do China town, kam jsem dorazil asi za 3/4 hodiny. Bylo to neuveritelne pulzujici misto s uzasnym street foodem, ochutnal bych skoro vsechno, az na humry, kteri se na ledovem pultu se svazanymi klepety jeste hybaly.

    Pak uz jsem byl docela utahanej, tak jsem si vzal na poslednich pet kilacku tuk-tuk az do hostelu, osprchoval se, predbalil si k zitrejsimu odletu domu a sel spat.
    Read more