• Day 1

Fly Dubai ni Quatar

February 4 in Croatia ⋅ ☀️ 14 °C

Glede na to da sem do zdaj med celinsko vedno letel z Qatarjem, pa Emirati itn. sem mislil da vem kako taka letala izgledajo in kakšen je service. Zdaj sem ugotovil, da imajo tudi medcelinci Ryanaire in Fly Dubai je točno to. Iste fore kot pri Ryanairu samo da polet precej dalj traja. Računajo izbiro sedeža, tehtajo kabinsko prtljago in težijo, hrana je kot iz bolnice. Pozabi na kakšen goody bag ala dekica, slušalke, ščetka in podobne zadeve, ki jih dobiš pri boljših. Najbolj me je pa ubil infotainment sistem, ki sicer je ampak, če nimaš slušalk jih moraš kupiti, še prej pa itak kupiti tudi paket saj je gor vse zaklenjeno. Tako da če ne daš 5 ali 10 eur dodatno lahko samo gledaš kaj imajo :) Saj ne da rabiš, itak sva imela kindle in zloudano na telefon cel kup iz Netflixa ampak način :)

Pa del letališča... Dubaj je res ogromen, ko smo pristali smo se še več kot 10 minut vozili mimo ogromnih terminalov preden smo se ustavili. Ampak ustavili smo se na čisto drugi strani od fensi avionov in potem smo se z avtobusom 15 minut vozili nazaj do lepega terminala kjer sva itak izvedela da morava spet na bus za drug terminal tako da sva se vozila še 15 minut nazaj do tam, kjer smo na začetku parkirali. In tisti terminal ni bil fensi dubajski terminal ampak ena masovka proti kateri je zagrebško letališče totalna fensijada.

Vseeno pa ni bilo tako grozno saj so se vsaj malo odkupili s skoraj praznim prvim avionom tako da sva imela vsak 3 sedeže kar je bilo super. Žal se to ni ponovilo še z letom iz Dubaja do Colomba, kjer so združili lete 3 ponudnikov in je avion pokal po šivih.

Tako da šla sva ob 14ih iz Zagreba in prišla v Colombo ob 4ih zjutraj po našem času, po njihovem pa je bilo 08:30. Tako da več ali manj nič spanja pa cel dan še pred sabo. Se je pa začelo... ;)