• Day 16

Životinje i priroda

February 19 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 35 °C

Na momente sam ovdje bila skroz izvan sebe od prizora koje smo viđali, priroda je prekrasna, toliko je sve zeleno, a životinja je toliko puno i na svakom koraku srećeš nove.
    Jako su ponosni na svoje slapove koji su stvarno mali naspram onih na koje smo navikli u Hr ali sve ostalo nas je često ostavilo bez teksta…džungle, jezera, male planine, uredna polja čaja i riže, ocean, kokosi, banane…
    Al najviše od svega me je veselilo vidjeti životinje koje sam do sada gledala samo u zoo-u u svojem prirodnom staništu slobodne. Ok, treba reći da nije ni ovdje sve idila, i dalje su neki slonovi vezani lancima i vode ih ljudi, vidiš i majmuna u kavezu, pse prema kojima se odnose loše, male kornjače turisti puštaju u more umjesto da same izađu iz gnijezda ali je dojam izuzev pasa vrlo pozitivan. 🐒🐒🐒su prave male napasti u istoj mjeri koliko su i slatki 😄 U apartmanu u Unawatuni su nam ujutro htjeli krasti doručak, istog momenta kad su čuli zvuk tanjura samo se drveće krenulo tresti i odjednom su bili čak na stolu. Zato je vlasnik trebao dežurati s igračkom poštolja koji proizvodi zvuk kao da pucaš pa ih to otjera na neko vrijeme. Pričao nam je da su mu samo ovaj mjesec ukrali i razbili 4 čaše 🙈 Male vjeverice skaču odasvud, dva tjedna sam bila uvjerena da ujutro čujem neke ptice, a to su zapravo bile one…jako glasne. A da, ptica je nebrojeno puno, ne znaš koja ljepša. Paunovi posvuda i ujutro te bude svojim deranjem, al oprostiš im jer su baš krasni. Slonovi su naravno najimpresivniji, toliko krasne životinje da su mi prizori bili na momente nestvarni. Nismo uspjeli ni uhvatiti sve što smo vidjeli kamerom, recimo u Colombu kad pelikan leti iznad tebe…a dolje mu je sjena ko nekog onog letećeg dinosaura iz jurasic parka, strašniji je i od orlova u letu 😂
    Ne smijem preskočiti ribe, od onih koje su nas totalno zbunile, odjednom vidiš nekaj kaj je riba al skače po stijeni 😂 …zovu se jumping blenny do prekrasnih šarenih koje plivaju s tobom jer kaj, ti si samo još jedna riba u moru s njima 😀
    I sljedeći puta kad dođemo sigurna sam da ćemo vidjeti još mnoge koje sada nismo.