Satellite
Show on map
  • Day 27

    Te Waewae Bay on the Road

    November 23, 2023 in New Zealand ⋅ 🌧 13 °C

    Hüt isch Räge agseit, drum chöi mir guet hüt paar km meh mache und aber ou no usschlofe bis am Achti (ömu ei Teil).

    Mir fahre los, Früschwasser und Abwasser ufgfüllt und abgloh.
    Plötzlich nach paar km Fahrt ghöre d Mire und ig es komisches, üs unbekannts Grüsch.
    Achtung Stopp wird e Warnruef nach voregsändet. Shit, d Store hanget haub usse und lampet use. Im gröschte Piss und ruehige Närve (vilech nid ganz bi aune), probiere mirs beschtmöglich ds flicke und houptsach mir bringe das Materiau i dä Chaschte ine. So witerfahre isch ke Option und wit u breit nüt in Sicht. Mit chli murgse, uf freistehender Leitere und mitemne Löffu hei mir aues chönne fixiere. Fahrt geit witer.

    Mir überlege üs ärnschthaft ufem nöchschte amne anger Mauicamper d Store abdsmontiere und bi üs dra ds tue-aber das chas jo ou nid. Vilech wär d Variante B, bi aune angere Camper die Verrigwlig ds löse (was bi üs jo der Uslöser isch gsi), so dass mir das ufene Produktionsfähler chöi abwälze…

    Ufem Wäg richtig Milford Sound träffe mir viu, viu Weide a mit X Schof. So viu heimer bis jetze no nid gseh-hei ou ghört dasses viu weniger Schaf het aus vor paar Johr. Es wärdi nüme viu zaut für d Wulle-unverständlich.

    Sogar ine züglendi Rinderherde simer cho-die Puure hei aber das mit ihrne 10 Hüng tiptop im Griff gha.
    Read more