Update laatste paar dagen

July 1, 2022 in Poland ⋅ ⛅ 28 °C

Update laatste paar dagen

Maandag aangekomen in Helsinki waar wij Han zijn verjaardag gaan vieren. Helsinki is een prachtige stad met mooie winkel straten, gebouwen en terrassen. Dinsdag uitgeslapen en uitgerust van de vele uren in de auto, lekker biertje op een van de vele terrassen gedaan en een kaartje gelegd. Woensdag de overtocht naar Estland waar de veerboot aankomst is in de hoofdstad Tallinn. S’middags het vervallen werkkamp - gevangenis met strand bezocht. S’avonds de stad onveilig gemaakt en een karaoke bar bezocht met diverse teams van de Rally, super gezellig! Donderdag de Rally voortgezet richting Riga, de hoofdstad van Letland. Het oude centrum is prachtig, de voorstad doet echt Oost-Duits aan, vervallen grauwe gebouwen en dito wegen. De trolleybus is daar nog het dagelijkse openbaar vervoer. Vandaag gaan we de landen Litouwen en Polen aandoen, richting Duitsland. De sfeer in de auto is prima al hebben we wel zo nu en dan een stikstof probleem in de auto veroorzaakt door Han 💩😷😂 Angela Merkel, onze Mercedes W140, houdt zich kranig en geeft geen krimp. Wij hopen dat Angela zich de laatste dagen ook nog kranig houd 🤩 hartelijke groet van ons uit de autoRead more