Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 14

Finish van een grandioos avontuur

2 Julai 2022, Belanda ⋅ ⛅ 21 °C

Finish van Baltic Sea Circle Rally met Han en Feike.

Wij hebben de Baltic Sea Circle Rally voltooid. Totaal Inclusief Nederland 10 landen doorkruist. Onderweg prachtige vergezichten, watervallen, oneindig veel meren en bergen gezien. Hoogte punten waren het doorkruisen van Zweden en Noorwegen, de Lofoten, de poolcirkel en de meest noordelijkste punt van de wereld de Noord Kaap.
    Daarna afgezakt door Finland met de veerboot naar Estland, Letland, Litouwen, Polen, Duitsland en als eind bestemming Alkmaar onze home Town. Onze Mercedes W140 heeft geen krimp gegeven tijdens de reis, een heerlijke reiswagen! Wij kijken terug op een prachtig avontuur 🕺

Een prachtige reis waaraan wij een heel mooi doel hebben gekoppeld, de oncologie afdeling van het NW ziekenhuis in Alkmaar.
    Wij willen onze sponsoren en de vele vrienden en kennissen bedanken voor alle donaties waardoor wij de wensen van de kankerafdeling kunnen verwezenlijken. Voor wie het vergeten is om nog een donatie te plaatsen, strijk je hand over je hart en doneer alsnog voor dit prachtige doel!

Hiermee sluiten wij tevens ons reisverslag af, leuk dat jullie ons hebben gevolgd en hebben kunnen meegenieten met alles wat wij hebben meegemaakt.
    Hartelijke groet en tot ziens 🤩

Han en Feike

Baca lagi