Satellite
Show on map
  • Day 18

    Bakken in Qatar

    May 13 in Qatar ⋅ ☀️ 36 °C

    Het is weer bakken in de zon vandaag, ik doe mijn best om van het ene schaduw plekje te lopen naar het andere want meer dan een paar minuten in de zon is niet vol te houden. Het is nochtans maar 39 graden, pas morgen wordt het boven de 40 maar dan ben ik naar huis.
    Een frisse pint zit er hier ook niet in, ik moet het doen met ijskoffie of andere koele drankjes.
    Uitzonderlijk doe ik eens een museum, het nationale museum van qatar, voornamelijk om iets te doen te hebben binnen. Het gebouw is prachtig, maar met weinig inhoud, na een uurtje was ik terug buiten.
    Na eten en wat lezen op hotel besloot ik eens wat verder te gaan met de metro, ik had op de kaart een interessant shopping complex gezien met strand. Dit bleek iets te luxueus voor mij, allemaal dure winkels, en de wandelstraat had over de hele lengte roosters in de grond waar koude lucht uitkwam. Een soort van vloerairco dus, maar dit voor een vrij lege straat met terrasjes.
    Laat maak ik het niet, morgen om 5u op voor de vlieger.
    Read more