Van 20 —> 30: wij zijn fk beast

April 3, 2023 in Scotland

Het lot was ons zoooo goed gezind vandaag.🪷
    Zoals jullie weten, gingen we vandaag aan onze tocht beginnen, de tweede helft van de Great Glen Way. 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Maar dat deden we ni in het typische Schotse weer. ☔️Nee nee nee, er was ZON! ☀️Heel de dag! ☀️☀️Dus we hebben gehiked met die oerzware rugzak zoals je nog nooit hebt gehiked. 🥾Dougal heeft een fotootje met zijn familie gekregen 🐄en we hebben gepraat met een Schotse bergjoggster die ons vertelde over het paringsezoen van de kikkers. 🐸
    Toen we oorspronkelijk aankwamen in het dorpje dat onze eindbestemming voor vandaag was, 🗺️vonden we geen kampeerplaars die aan onze eisen voldeed. ⛺️❌Dus weetje wat we dan deden?❓❔
    Wij als echte beasten hiketen gwn al verder het tweede deel dat we normaal morgen zouden doen. 💪🏻🎒
    En zo, met pijne voeten en schouders, bereikten we toch een prachtige kampeerplaats. 🏕️✅Met na een beetje strugglen met het vuur, 🔥we ook en sterrenmaaltijd hebben bereid. 🫕

Ps. @mama @papa, ik heb een nieuwe rugzak nodig, 🎒deze is half kapot en mijn rug ziek blauw.🔵 Gelukkig hebben jullie een beast van een dochter xoxo 😘