Satellite
Show on map
  • Day 6

    Schotland is precies een schilderij

    April 5, 2023 in Scotland ⋅ ☁️ 10 °C

    Hey mijn favo bloggertjes
    Vandaag is de dag begonnen me een fameus stevig, echt Engels, ontbijt. Waarbij To zelfs (ik benadruk) VRIJWILLIG thee met melk heeft gedronken. Jaja dames en heren, het is echt waar.

    Dan denken jullie misschien: “Gaan jullie met zo’n stevig ontbijt dan de Ben Nevis beklimmen????”. Maar neen, helaas, op dat vlak ga ik jullie moeten teleurstellen. Hoe graag we het ook wilden, het was vandaag té bewolkt, en anders zou er op deze Penguin enkel witte foto’s staan.

    MAAR, Wees niet getreurd, we hebben iets anders fantastisch gedaan. We hebben de enige echte treinroute tussen Fort William en Mallaig genomen. Origineel wordt dit gedaan met de Jacobitetrain, maar omdat wij echte backpackers zijn, hebben we een inside cheaper alternatief gevonden. ;) Dus onze dag bestond voornamelijk uit uit het raam staren naar een wonder-mooi landschap.

    Mijn haar was atm even wild and free als wij.

    ‘S avonds hebben we zoals de enige echten fish and chips afgehaald en in bed opgegeten terwijl we Anne With an E keken. Leven kan ni beter.

    Cheeeeers

    Ps. Big fan van de spiegels hier
    Read more