#Lit (2/2)

April 7, 2023 in Scotland ⋅ ⛅ 6 °C

Hier ben ik dan met deel twee van deze epische dag. Na de koffie in het park, hebben we nog lekker rondgeslefd in de stad waar ze een T-shirt hadden met een referentie naar een van onze eerdere stops( 10 punten voor wie de plaats herinnert). Sorry papa, mama zou me vermoorden als ik het T-shirt zou hebben meegenomen).
    Verder had ik jullie ook nog een update beloofd over de henna, ma helaas, hij wilt niet donkerder worden. Sip.
    We keken al een hele week uit naar nacho’s, maar op de vorige resto’s hadden ze da nooit, dus hebben we het heft zelf maar in handen genomen. #kitchenqueens
    Dan, omdat het de laatste avond was, kònden we toch niet anders dan de litte fissas op te zoeken. En ja hoor, ze waren lit.
    We begonnen in een echte Schotse pub waar we vrienden hebben gemaakt met een groep mid-life dertigers #Lit. Dan zijn we met die dertigers opzoek gegaan naar een feest #Lit. Onderweg heeft een van onze vrienden, Panosh ofzoiet, een gefrituurde pizza gekocht #Lit. Dan zijn we verder uitgegaan in een club genaamd Stramash met een live rock muziek van 60-jarige rockers #Lit. Dan hebben we NOG meer vrienden gemaakt #Lit. En toen was het 5 uur ‘s nachts #Lit

Dat is nu toch eens een mooie afsluiter van onze reis he
    De groetjes