Satellite
Show on map
  • Day 2

    Mooie bloempjes 🌼

    August 2, 2023 in Sweden ⋅ ⛅ 14 °C

    Herinneren jullie nog die prachtige gele bloemen van de vorige Pinguin? Wel ik vond die mooi, dus heb er een paar geplukt voor versiering in ons huisje. Leuk hee. Daar heeft mama ook eens een nieuw kapsel bij mij uitgeprobeerd, en ik moet eerlijk toegeven, mama ik vind het wel mooi.
    Een boek, sauna en douche later zijn we gaan uiteten, want ja na zooooooo’n vermoeiende wandeling heeft de buik ook terug energie nodig natuurlijk.
    In de winkel hebben mama en Fee van het gratis inpakpapier meegenomen omdat “het mooie was en we dat thuis zeker kunnen gebruiken”. Dus als iemand binnenkort een cadeau krijgt met inpakpapier met rare vogels op: DAT IS INPAKPAPIER UIT ZWEDEN COOL HE

    Fee en ik hebben onze avond in stress en wanhoop afgesloten opzoek naar een geschikte leidingsverdeling voor mijn scouts. Conclusie: het is chaos. Zoals Tok het zo mooi zei: ✨Een puzzel waarvan 10 stukken missen✨

    En daar ga ik nu over dromen/nachtmerriën.

    Hej då
    Read more