Afficher sur la carte
  • Jour 4

Ett minne för livet

4 août 2023, Suède ⋅ ☁️ 15 °C

We starten de dag meteen me geweldig nieuws:
    Sterre heeft haar 50-dagen-Zweedse-Duolingo-streak behaald!! Jippiejajodeliejeej

Tweede goede nieuws, de familie De Bie-Dall’Agnese heeft vandaag ook elanden gezien, EN GEAAID. Heel cool he. Aangezien dat moeilijk is om in het echt te doen, want dan lopen de elanden ofwel weg, ofwel eten ze je op, zijn we naar Gårdsjö Älgpark geweest. Oftewel een elandenpark. Jaja. Dat is dus een man “Leffe” die 19 elanden heeft op een gebied van 30 hectare. Hij kent al die elanden sinds hun geboorten waardoor ze ook sociaal zijn en wij de mogelijkheid krijgen om ze te aaien. Eel tof, moete zeker doen

Been there, done that, and bought a T-shirt eh

Er waren zelfs elandenbaby’s 🥺🥺🥺

Naast het domein was er ook een kerstmannenmuseum. Prach-tig zoals jullie kunnen zien.

Toen we gisteren naar de mijnen waren geweest, hadden we een antiekwinkel gespot. Sterre zou Sterre niet zijn als ze daar niet binnen was geweest, dus hebben we dat ook gedaan. Wat zelfs een bonus was, want IN de antiekwinkel was er een caféetje.
    Wa wil je nog meer op een dag: elanden, kerstmannen, antiek, koffie…

SCHILDEREN natuurlijk. Na een heeeel klein beetje mijn mede-gezin te moeten pushen, heeft iedereen toch een schilderijtje gemaakt. :)

En dan kunnen we nu dromen over elanden, of schilderijen, of schilderijen van elanden..

Ps. Ik wil heel graag die mooie luster
    En savoir plus