ABBA’s thuishaven

August 6, 2023 in Sweden ⋅ 🌧 18 °C

Hey meine Lieben

Fee begon de dag sterk en omda ze in haar bulkseizoen zit, begon ze de dag met een bord pasta. (Oke nee da gelooft niemand. Eigenlijk is Fee gwn pesto verslaafd en moest de koelkast leeg), ook de rest van het gezin had deze ochtend een zeer gevarieerd ontbijt.
    Vandaag moesten we helaas afscheid nemen van het huisje 😪 ookal bestaat afscheid nemen volgens Marco Borsato niet.

Maar dit alles
    Omdaaaaaat
    We nu in Stockholm zijn! Jeeeeeeeeej

Het duurde wel even voordat we in de hoofdstad van Zweden aankwamen, doordat we owv de platte-band-waar-nu-zo’n-middeltje-inzat-zodat-die- nu-eigenlijk-niet-meer-plat-is niet sneller dan 80 km/u mochten rijden, en dus ook geen autostrades mochten nemen. Jeetje, dat was nogal eens een zin seg.
    Maar DUS, we zijn veilig aangekomen en mama was al meteeen fan van haar hotelkamer met giga pluizige lamp en een tapijt aan de muur. Ook ik ben fan van het hotel, want ze spelen hier doorheen alle gangen muziek en het heeft echte tomorrowland vibes.

Door al dat autorijden schoot er niet meer veel van de dag over. Een snelle koffie, omkleden en eten maar. Weten jullie nog die schattige elanden van een paar dagen geleden? Die zaten vandaag tussen onze hamburger, een echte Zweedse culinaire traditie. Vreemd maar nog wel oke.

Nu sluiten Fee en ik de dag ook in het Zweeds af, al kijkend naar de Zweedse Tv. Conclusie: Duolingo heeft nog veel werk met mij

Hej då