Satellite
Show on map
  • Day 2

    The fowking Welshmen

    September 11, 2023 in Latvia ⋅ ☀️ 26 °C

    Lieve schattebollekes

    Goeie goeie morge/middag/alles
    Deze Penguïn is er wat later dan anders, met de reden dat het gisteren gewoon een heel epische dag was.

    De dag startte met een prachtige zon. Dan hebben we ons begeven naar het centrum om een free tour te volgen. Zo kregen we al zeker een mooi stuk Riga mee.
    En ik moet zeggen, wauw. Riga heeft me HEEL hard impressed. Kan misschien wel in mijn top 5 favo steden komen.

    Na de tour zagen we ineens heel veel commotie en dan BAM, kwam er gwn een bus voorbij me de basketballers van Letland. (Die hadden ni eens gewonnen ofzo he, die waren gewoon feest aan het vieren omdat ze gekwalificeerd waren geraakt!)

    Daarna lekkere biertje(s) gedronken, durumpje gegeten en misschien dan nog een biertje gedronken.

    Ohja en ofcourse kon wel ni alles goe gaan:
    Tsssss Flouch had z’n paske ni bij 🥶
    Dus geen shotje voor ons Flouchie pouch

    Had ik al laten vallen dat het hier rondzwermd van de Welshmen. Want het was voetbal Letland- Wales. En dan BAM Wales gewonnen, dus GROOOOOOOT feest. En wa doen wij dan? Wij feesten mee, obviously. Conclusie, veel Welshe vrienden + een hoed buitgemaakt.
    Read more